NEW FORUMS Generationxpkz.tk !!@!!!!!!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

My mod apply

2 posters

Go down

My mod apply Empty My mod apply

Post  G-Star Fri Sep 24, 2010 7:29 am

Gebruikersnaam: G-Star
Voornaam: Martine
Achternaam: Reekers
Woonplaats: Leiden (Zuid-Holland)
Leeftijd: 15 (BIJNA) 16.
Geslacht: vrouw.

Ervaring: Ik ben goed in orde houden, en heb ervaring op de server van mijn neef. Daar ben ik een tijdje moderator geweest, (4 maanden om precies te zijn) toen vond ik deze server. Ik had mijn moderatorschap opgezegt, en kwam toen hier. Het was toen wel anders. (Varrock als home en andere scripten). Ik was moderator geworden (+ donator). Helaas werkte de drops na een tijdje voor mij niet en was ik gestopt. Nu ben ik terug en werken drops dus wil ik graag weer Moderator worden.

Waarom mij kiezen:
Ik ben goed in orde houden en heb havo/vwo advies. Ik kan redelijk goed Engels en schrijf met goede spellingen. Ik weet goede commands en heb Advertise programmatjes. (Zoals RSClient) en andere tool's.
Ik heb erg veel tijd per dag. En vooral in het weekend zou je mij tegenkomen. (Ook op vrijdagen).

Nadelen: Ik heb ADHD en wordt daarom soms wat aggressief: wat hier tegen werkt is mij even muten. (Dit hoeft natuurlijk niet vaak ofzo te gebeuren! Ook ben ik dyslectish maar daar heb ik niet veel last (meer) van.

Talen die ik spreek: Engels en Nederlands en een beetje Frans.

Dit is mijn Apply voor de rang: Moderator.
Als u wilt dat ik nog meer vertel, vraag het dan maar.

- Martine Reekers, (G-Star)

G-Star

Posts : 2
Join date : 2010-09-24

Back to top Go down

My mod apply Empty Re: My mod apply

Post  Sky Sun Sep 26, 2010 3:16 am

Great app, G star.
Accepted.

Sky

Posts : 18
Join date : 2010-08-31
Location : Holland

http://www.legends-scape.tk

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum